زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

Examination


سلام به همگی ... امیدوارم حال همتون خوب باشه ،خیلی دوست داشتم ی مطلبِ فانتزی دیگه ای بدم ، روی دلمُ زمین ننداختم...!






زمان طولانی هس که نتونستم مطلبی بنویسم به این دلیل که ترم بسیار سنگینی رو دارم پشت سر میزارم؛



ترمی که تمام دروس من تخصصی هستن و همزمان دارم با 3پروژه درسی سرُ کله می زنم..

امتحاناتم هم تا چن روز دیگه شروع میشه ...خیلی سخته... خدا به دادم برسه




انشاءالله بعد امتحانات جبران می کنم




نظرات 2 + ارسال نظر
احسان محمد علی کرد 19 خرداد 1391 ساعت 09:28 ب.ظ

سلام مهدی جان باهات موافقم مخصوصا درس هایی مثل کاربرد gis و طرح هندسی و سمینار,
من تازه امروز کار سمینار رو تموم کردم و تازه میخوام شروع کنم درس خوندن. در هر صورت امیدوارم موفق باشی

سلام عزیز، اتفاقاً منم تازه امروز پروژه سمینارُ تموم کردم
GIS رو دیروز بالاخره بعد ی هفته تایپَ سرُ کله زدن با نرم افزار تموم کردم، البته ناقصه، هیچ کدوم از بکس کلاس تنونستن پوشش گیاهی و فاصله از ایستگاه ها رو بزنن !! منم نتونستم
راه که فرصت داریم، تا آخر تیر ، ایشاالله بعد امتحانا فرصت میشه تمو میکنیم تحویل میدیم بهش

تو هم موفق باشی احسان جان

milad 23 خرداد 1391 ساعت 11:37 ب.ظ

moafagh bashi

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد