زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

زندگی_من

 

سلام

 

زندگی من مجموعه ای از درسهایی است که به آن نیاز دارم ؛

درسهایی که با نظم و ترتیب تمام در زندگیم روی می دهد ،

درسهایی که شاید ازآنها متنفر باشم ولی محکوم به گذراندنشان هستم

 

زندگی من یک مسابقه  بخت آزمایی است ، اما من از هر اتفاقی که در زندگیم روی می دهد نهایت استفاده را می برم

 

 

در زندگیتان شما فکر می کنید که طرف مقابلتان را میشناسید ؛

ولی اینطور نیست ؛

واین به این معنیست که شما نمیدونید توانایی ها و قدرت انجام دادن کارهای او را...

 

شما میبینید اشخاصی ، با غرور و تکبر  ، که برای همه چیز پاسخی دارند...

اما اون حقیقت وجودی آنها نیست..حقیقت نیست...

 

من شاید همیشه ندونم قادر به انجام چه چیزهایی هستم

اما من تلاش می کنم که بسازم چیزهای بهتری رو ، و سعی میکنم همه چیز بهتر بشه

من قول می دم که آدم خودخواهی نباشم ، چون می دونم من نمیتونم به تنهایی انجامشون بدم

 

من فکر می کنم اون آسونتر باشه تا دست بیابم به چیزهایی که در جستجوی حقیقت بهشون نیاز دارم

 

 

پ ن :

ما در زندگی ، تا درسی را کاملاً یاد نگیریم محکوم به گذراندن و پاس کردن دوباره ی آن  و کسب نمره قبولی ازآن هستیم