زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

و چه سخت است ...

 

وقتی که دیگر نبود ؛

من به بودنش عادت کردم .

 


وقتی که دیگر رفت ؛

من به انتظار آمدنش نشستم .

 


وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد ؛

            من او را دوست داشتم .

 


وقتی که او تمام کرد ؛

من شروع کردم ... !

وقتی او تمام شد ... من آغاز شدم .

 


و چه سخت است تنها متولد شدن ؛

مثل تنها زندگی کردن است ...

مثل تنها مردن !

 

 

 

پ ن :


انسان تنها میمیرد ؟!


تنهایی ...

زندگی در همدان


 

زندگی من دچار تحولی بزرگ شده

 

دیروز خونه با ۲ تا از دوستام اجاره کردیم به مدت ۹ ماه

امروز وسایلم رو در مسافر خونه جمع می کنم ( تنهایی)

فردا وسایلم رو میبرم خونه جدید

پس فردا دوستام از تهران میان (البته وسایلشون و میارن)

۳روز دیگه هم کلاس داریم (البته من شنبه و ۱شنبه هم کلاس دارم)

 

همدان شهر خوبیه و یک کلان شهر هست (البته ششمین کلان شهر به حساب میاد)

مردم همدان بسیار بی آزارن تا حالا که هیچ مشکلی نداشتم .

 


خب نمی دونم دیگه چی بگم ؛

 انشالله که همیشه سلامت باشید

تحویل پروژه



  • امروز ، روز تحویل پروژه هست

  • ساعت 1 تحویل پروژه ...

  • الآن ساعت 3 بامداد ...

  • الآن اومدم تا چند تا عکس برای پروژم تهیه کنم 

  • ، فرصتی هم برای پست دادن

  • البته در حد 2 مین


ثبت نام دانشگاه


مرحله ثبت نام تموم شده ُ و امروز رسیدم ساری


از امروز باید کارهای پایانی پروژه کارآموزی رو انجام بدم و برای تحویل آمادش کنم


خیلی خسته بودم ،

واقعاً همدان تا اینجا خیلی راحه ( حدود 12 ساعت )


هفته دیگه میرم تا خونه بگیرم و مستقر بشم .


دانشگاه خوبی به نظر میرسه و از نظر سطح علمی بسیار بالاست و هم سطح دانشگاه های روزانه هست .