زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

یکی



ترانه  


تو فقط می خوای بری بری هر جایی شده

رد پاهات توی برف چه تماشایی شده
قدمای اولت یکم آهسته تره
تو دلم گفتم خدا یعنی میشه که نره ؟.
اینا تقصیر تو نیست من یکم کهنه شدم
من پیرُِِ نخ نما من ِ بیزار از خودم
وسطای راهی و توی این هوای سرد
تو دلم گفتم چرا به عقب نگاه نکرد

نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو
نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو

بعد اون ندیدمت چقَدَر داد زدم
نه به گوشت نرسید هر چی فریاد زدم
مات و مبهوتم هنوز چه سرانجام بدی
تو یه دفتر سیاهو واسه من ورق زدی

نرو نرو که دلم همش می گیره از من سراغ تو رو

نرو نرو که دلم همیش می گیره از من سراغ تو رو

تقدیم به یکی

 

 


دانلود ترانه " نرو " از محسن یگانه


دانلود

دانلود






 

پ ن:

 

برای بعضی دردها نه میتوان گریه کرد ،
نه میتوان فریاد زد ،
برای بعضی دردها فقط می توان :
نگاه کرد,لبخند زد ... و بی صدا شکستُ

سکوت ...



 

دلشکسته

 

دلتنگ یعنی من! دلشکسته یعنی من!

ی تفاوتی داره حالم با اوضاع دیگران ؛

دلتنگیم از بی کسی،

دلشکستگیم از اطرافیانم ... خستم از همه چی ...

خیلی وقته دلم شکسته ... این دلشکتگی ها تمومی نداره ، پایانش در افقی دوردست نامشخصه!

شبُ روزم معلوم نیس ، شبم بیدار ... روزهام خواب.

این ابتداست یا انتها برای من، خدا داند.

 

پست اختصاصی منِ دلشکسته