زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

بی کسی

 

دیگه دارم به خودم شک می کنم

آخه حرفام ونمی فهمه کسی

من که دستِ دلم و رو میکنم

چرا دنیام و نمی فهمه کسی

دل من مونده رو دستم ، دلی که ، همه ی دار و نداره آدم

کاش یکی از ته دل بِمَن بگه

عاشق این دلِ صاف و سادم ه

 

دیگه دارم به خودم شک میکنم

آخه حرفام و نمی فهمه کسی

من که دست دلم و رو میکنم

چرا دنیام و نمی فهمه کسی

 

آخه من چیز زیادی نمیخوام

ی نوازش ، ی نگاه مهربون

یکی ک خودش باشه تا بتونیم

باسه همدیگه بمونیم ، هر دومون

 

دیگه دارم به خودم شک میکنم

آخه حرفامو نمی فهمه کسی

من ک دستِ دلم و رو میکنم

چرا دنیام و نمی فهمه کسی


احسان خواجه امیری


پ ن :

احسان جان کنسرتت فوق العاده بود در ساری ، تشکر


یادمان باشد


یادمان باشد اگر شاخه گلی را چیدیدم

 

وقت پَرپَر شدنش سوز و نوایی نکنیم


 

پَرِ پروانه شکستن هنرِ انسان نیست

 

گَر شکستیم زِغفلت ، مَن و مایی نکنیم

 


 

یادمان باشد اگر خاطرِمان تنها ماند

 

طلبِ عشق زِهر بی سر و پایی نکنیم


 

 

یادمان باشد اگر این دلمان بی کَس شد

 

طلب مِهر زِهر چشمِ خُماری نکنیم


 

 

یادمان باشد دِگر لیلی و مجنونی نیست

 

به چه قیمت دلمان بهر کسی چاک کنیم

 

 


یادمان باشد که دراین بَحرِ دو رنگیُ ریا

 

دگر حتی طلب آب زِدریا نکنیم

 

 


یادمان باشد اگر از پس هر شب روزیست

 

دگر آن روز پی قلب سیاهی نرویم

 

 


یادمان باشد اگر شمعی و پروانه به یکجا دیدیم

 

طلب سوختنِ بال و پَر کَس نکنیم