زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

دوستت دارم


 

برایت بهترین ها را با قلبم که آکنده از محبتت است خواهم ساخت .

عشق را با تو تجربه کردم ...

امید به زندگی را در تو آموختم...

محبت را در قلب تو یافتم...

با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و تو بهترین بهانه برای زندگیمی.

 


 


یه وقتایی تو یه لحظه ای که اصلا انتظارشو نداری یه اتفاقی تو زندگیت میوفته که مسیرتو عوض میکنه...

این روزا تو زندگیم روزای خوبی رو دارم تجربه میکنم

روزایی که هیچوقت تکرار نمیشه ...

حس های تازه.

آدم های جدید.

لحظه های نو.

همه چی عالیه.

عالی تر از هر زمان دیگه ای تا الان...خدایا شکرت

چقدر سریع اتفاق افتاد.

چقدر زود داره میگذره این همه روزای خوب.

این منم واقعاً با این همه روزای خوب!

 باورش سخته ...

باورم نمیشه انقدر بزرگ شدم و پای سفره عقد نشستم.

باورم نمیشه که داماد شدم ... خخخ

خیلی خوشحالم که همسری به خوبیه تو پیدا کردم فاطمه

چقدر خوشحالم که همراه زندگیم تویی .

چقدر خوشحالم تلاشی که قراره تو زندگی انجام بدم برای خوشبخت کردن تو هست.

چقدر خوشحالم که سهمم از زندگی با تو بودنه

فاطمه عشق زندگیم ، دوست دارم ...



 

جایی به رنگ آب ، شهری پراز آسمان

جایی در این دنیا هست که به «شهر آبی» شهره است؛ شهری کوچک و تاریخی، با معماری منحصر به فرد که شفشاون  (Shefshauen)  نامیده می‌شود؛ در شمال مراکش؛ با کوچه‌های پر پیچ و خم که جذابیتش را مدیون رنگ و سبک الهام گرفته از معماری اسپانیایی است. البته برخی از مردم این شهر می‌گویند شهر از آن رو به رنگ آبی است که باعث دفع پشه‌ها می‌شود. درست یا غلط، برای ما که دور از آن شهریم و قصد سفری تصویری داریم، زیبایی و جذابیت عکسهایش کافی به نظر می‌رسد! بیائید با ما سفر کنید و خودتان ببینید؛ نه بلیت می‌خواهد نه خستگی راه دارد!


جام جم سرا: