زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

جابجایی

 

 

 


 

 

*     بعد از 5ماه زندگی دانشجویی در شهر همدان و در دانشگاه آبادانی ، بالاخره برگشتم ب زادگاه خودم ساری

 

یعنی برای همیشه ؛


 

با تمام خوبی ها و خوشی هایی که در شهر غریب بود ولی سختی دوری از خانواده و تلف شدن زمان بسیار احساس میشد.


 

ک جابجایی بهترین راه بود برای برگشت


 

شهر همدان شهر بسیار عالی برای زندگی ه ، شاید به راحتی بتونم بگم بهترین شهر برای سکونت در ایران هس



البته نه که مشکلاتی در این شهر نباشه ولی کمبود کار در این شهر بیداد میکنه


 


 

از این موسس ه بسیار راضی بودم چون دارای کادری بسیار قوی هست از مدیریت تا استادان


 

استادان بسیار خوبی در موسسه آبادانی و توسعه روستاها هست ک نام میبرم :


 

آقای دکتر رضایی ، آقای مهندس عباسی ، خانم تاپاک ، خانم سیدی ، مهندس حیدری

 



ک از همین جا ازاین استادان بدلیل زحمات بی دریغی که برای دانشجویان میکشن تشکر و قدردانی میکنم


 

 

امیدوارم بتونم به اهدافم در دانشگاه روزبهان ساری برسم




روز های برفی

   برف ندیده بودن هم جالب ه در نوع خودش ک من جزء همون آدمام

 

    برف قشنگی همین الآن داره میباره 

من 2 کافی نت

بارش برف روبرویم

زیباست ، واقعاً زیباست ، جای برف ندیده های دیگر هم خالی

     

   پ ن :

         

               در دلم بارانی ست از دلتنگی و تنهایی ؛

                                   

                                          دلم هوای با تو بودن کرده