زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

دوری

 

خیلی وقت بود نیومده بودم به وبم سر بزنم ، شایدم چن وقتی نتونم بیام اینا دلایل نوشتن این پست هس.

 

این ترم با اینکه شب امتحانی تمام درس هارو ترکوندم ولی با کم لطفی 2تا استاد معدلم تا مرز الف به پایینتر موند

2تا درسیُ که فکر می کردم الف میشم نمره پاسی گرفتم!

 

امروز قرار بود بریم جنگل ، ولی با کاری که واسه من پیش اومد من نمیتونم برم ، امیدوارم به خانوادم خوش بگذره

منم احتمال داره اگه امروز رفتنی بشم به شهر کلاردشت واسه کار نقشه برداری تا آخر تابستون اونجا موندگار بشم ، هیچی در مورد این پروژه و کارش نمی دونم ، ولی تا فردا معلوم میشه ، کلاردشت که در جاده کندوان هس تا ساری فکر کنم 3-4 ساعتی راه باشه برای همین فکر رفت و برگشت نباید به ذهنم خطور کنه.

 

 

 

پ ن :

ی جمله ای از کندی خوندم خوشم اومد امیدوارم شمام خشتون بیاد

John F. Kennedy said :

the courage of life is a magnificent mixture triumph

and tragedy.

A man does what he must, in spite of personal consequences

in spite of obstacles and dangers and pressures

And that is the basis of all morality.

شجاعت در زندگی در واقع یک آمیزه باشکوهی از پیروزی

و شکست است

یک انسان انجام می دهد هرچه که او می بایست انجامش بدهد ، علی رغم عقیده های شخصی...

باوجود موانع و خطرات و فشارها

وآن اساس همه ی سیرت هاست

 

 

*      خودم ترجمه کردم ، نمیدونم تا چه حدی منظور منتقل شده ، امیدوارم درست ترجمه کرده باشم

فعلاً دیگه چیزی یادم نمیاد