زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

زندگی_ زیبا



مردمان می پرسند



زندگی زیبا چیست ؟



دستشان را به آرامی می گیرم



و به قلب خود نزدیک می کنم ،



سرم را آرام



بلند می کنم



و در چشمشان



لبخند می زنم



و می گویم



به من نگاه کن



نه به این ظاهر زنگی



نه به این صورتک مه گرفته



نه به باید های بودن یک جسم



به من نگاه کن...



نگاهی عمیق در اعماق نگاهم



وجودت را در من می بینی



در چشمهایم



آنها دروغ نمی گویند




و آنگاه



همرنگ چشمهایت سکوت می کنم



تو می توانی با چشم هایت نفس بکشی ، جان بگیری ، زندگی کنی ... زندگی زیباست ...




و باید به من قول دهی که دیگر چشم هایت را گم نکنی!




درد داره. همیشه درد داشته




It hurts. It always hurts!
درد داره. همیشه درد داشته


Does this darkness have a name?
این تاریکی نامی هم داره؟


This cruelty, this hatred,
این ظلم، این کینه


how did it find us?
چطوری مارو پیدا کرد؟


Did it steal into our lives, or did we seek it out and embrace it?
یواشکی وارد زندگی هامون شد ، یا دنبالش گشتیم و در آغوشش گرفتیم؟


What happened to us?
چی بر سر ما اومد؟


That we now send our children into the world like we send young men to war...
که ما الان بچه هامون رو روانه ی دنیا می کنیم ، همونطور که جوون هامون رو به جنگ فرستادیم


Hoping for their safe return...
به امید سلامت برگشتنشون


But knowing that some will be lost along the way.
باخبر از اینکه بعضی هاشون ، در بین راه از دست میرن


When did we lose our way?
کی راهمون رو گم کردیم؟


Consumed by the shadows, swallowed whole by the darkness.
توسط سایه ها محاصره شدیم ، توسط تاریکی کاملا بلعیده شدیم


Does this darkness have a name?
این تاریکی نامی هم داره؟