زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

و چه سخت است ...

 

وقتی که دیگر نبود ؛

من به بودنش عادت کردم .

 


وقتی که دیگر رفت ؛

من به انتظار آمدنش نشستم .

 


وقتی که دیگر نمی توانست مرا دوست بدارد ؛

            من او را دوست داشتم .

 


وقتی که او تمام کرد ؛

من شروع کردم ... !

وقتی او تمام شد ... من آغاز شدم .

 


و چه سخت است تنها متولد شدن ؛

مثل تنها زندگی کردن است ...

مثل تنها مردن !

 

 

 

پ ن :


انسان تنها میمیرد ؟!


تنهایی ...

نظرات 5 + ارسال نظر
سانی 20 مهر 1389 ساعت 08:30 ب.ظ http://koochehgard.blogsky.com

انسان تنها میمیرد
همانطور که تنها زندگی کرد
ما آدم ها تنها ترین موجودات کولونی زیست خلقتیم
چه می شود کرد
آدمیم دیگر

مهدیه 20 مهر 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

موافقم

یاسین 20 مهر 1389 ساعت 11:36 ب.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

سلام مهندس جان.
شوخی نکن دیگه !!! الان که مهندسای با حوصله کم پیدا میشه... بذار درست که تموم شد . سربازیتم رفتی... بعد می بینی دل خجسته ات جاش رو می ده به اوقات تلخی یا نه!!!
در ضمن من نوشته هام بیشتر در حد نوشته است و فضاسازی شده... بیشتر ببینیمت

نارون 21 مهر 1389 ساعت 10:57 ب.ظ

محمد نادر 22 مهر 1389 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.soillover.blogsky.com

سلام مهدی جان
چطوری؟
ممنون از حضور و نظرتون در خانه ی دوستی
خب اخه چیکار کنم
از کوزه همان تراود که در اوست
منم وقتی غمگین باشم وبلاگمم غمگین میشه دیگه
راستی
اهنگ وبلاگت خیلی عالیه
به ادم ارامش میده
بازم بهم سر بزن
اگه خواستی با تبادل لینک هم مواافقم
قربانت
محمد نــــــادر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد