زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

راهیان تور



امشب به سفری میرم که دلم زیاد راضی نیستُ دلم به سفر نمیره!.  شایدم دیرتر بره!


سفری به جنوب


سفری به عمق حادثه ی خونین گذشته



بابا می گه:


تجربه خوبیه

شاید به اهدافت نرسی...ولی سعی کن به سمت اون چیزی که درونت میخواد بری.


منم میگم: می دونم خوش می گذره ولی میدونم که بدم می گذره!!!




برای من یک سفر ، فراتر از یک سفره!!!

مجبور بودم به این سفر برم؛

نیازم بود...


نظرات 4 + ارسال نظر
مهدی 26 اسفند 1390 ساعت 10:54 ب.ظ

مسافرشهرغمی غریبی مث خودمی
توصورتت پرازغمه غصه داری ۱عالمه
دوست داری درددل کنی دلت گرفته ازهمه.........

منم باهات بودم اماتوباهام نبودی من
من دوست داشتم تودوسم نداشتی
من میخواستمت تونمیخواستی منو...........
واماعشق دردسرشیرین من شد...........

میلاد 2 فروردین 1391 ساعت 02:29 ب.ظ

سلام

حالا نظرت چیه؟

میلاد 4 فروردین 1391 ساعت 02:16 ق.ظ http://miladarab.persianblog.ir/

سلام

میخوام نظر واقعیتو بدونم
و مطمئن باش تاثیری تو رفاقتمون یا مسائل دیگه نداره

چون واسه خودمم اولین اردو راهیان نور بود!! البته یه بار خونوادگی مختصر رفته بودیم

وبلاگ کاملاً شخصی و جدیدمو دارم راه میندازم
miladarab.persianblog.ir
منتظر نظراتت هستم

nasim 8 فروردین 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

salam omidwaram tajrobeye khoobi kasb karde bashi-kash waghti ke amadi mineweshti ke che ghadr
khoob/bad bood.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد