زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

جزیره


منم ،

روی زمین ، تنهاترین خاکِ خدا

همه تنم ، در حسرتِ یِ جای پا

جزیره ام ، جزیره ای که همیشه تو غربتم

تنهام نذار ، ای رهگذر ، من تشنه ی محبتم

 

تو ندیدی ، چه غریبه جزیره ، یِ خاکه توی آب اسیره

همیشه ، تو هراس مرگه ، که روزی زیر آب نمیره

 

منم،

تنهاترین جزیره ی روی زمین

تو میدونی دردِ منُ غربت نشین

جزیره ای پابسته ام ، شده بن بست دنیای من

ای رهگذر از بی کسی ، شده مسموم هوای من


سیاوش قمیشی

نظرات 3 + ارسال نظر
بهار 8 دی 1390 ساعت 02:08 ق.ظ http://ghadamidaraseman.blogfa.com

زیبا بود

eli... 8 دی 1390 ساعت 12:29 ب.ظ


سـایـه هــا
انـگــار حـرف مـی زنـنــد

ایـن روزهــا
ســایــه مــن ؛

هــمــدم تــنــهــایــی ام شــده اســت

باران 13 دی 1390 ساعت 10:23 ب.ظ http://sahereportoblo.blogfa.com

سلام منم این شعرو دوس دارم درضمن خودمم تو جزیره زندگی میکنم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد