زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

درهای بسته و باز

 


 

خودمُ تو اتاقم حبس کردم...

چندین روز...

ساعتها...

+ زندانی که درِآن باز است!

 

 

^  من خیلی وقته وارد زندانی شدم که درش و پیدا نمیکنم شاید هم بخاطر فراموش کردن خیلی چیزاستُ سکوت مسخرم!

آخه یکی نیس بگه تو با خودت سرِ جنگ داری یا با اطرافیانت یا با خدات!

 

 

*     وقتی در شادی بسته می شود ، در دیگری باز می گردد؛

    ولی به طور معمول آنقدر به در بسته شده خیره می مانیم که در باز شده را نمی بینیم.

 

امام جواد(علیهالسلام) مىفرماید:
لَوْ کانَتِ السَّماواتُ وَالاَْرْضُ رَتْقاً عَبْد ثُمَّ اتَّقى اللهَ تَعالَى جَعَلَ اللهُ لَهُ مِنْها مَخرَجاً.
اگر درهاى آسمان و زمین به روى کسى بسته شود و او پرهیزگارى پیشه کند؛ خداوند گشایشى در کار او مىدهد.

 



پیوست :

گاهی خدا آنقدر صدایت را دوست دارد که سکوت می کند تا بارها بگویی:

"خــــــــــــــــدای من "

.

 خدایِ من

 

نظرات 2 + ارسال نظر
خاطره 11 خرداد 1390 ساعت 12:35 ق.ظ http://rahalost.blogsky.com

خدا گوید:تو ای زیبا تر از خورشیدزیبایم!!توای والا ترین مهمان دنیایم!!!
بدان آغوش من باز است٬شروع کن یک قدم با تو ٬تمام گامهای مانده اش با من......

امید تنها چیزی است که در این روز مرگی ها به آن دل بسته ایم .....

حنا 18 خرداد 1390 ساعت 09:23 ب.ظ http://http://yeshoharamnadarim.blogfa.com/

فقط میتونم بگم " زندگی را زندگی کن "


راستی روزبهان درس میخونی؟ من پیام نوری م... یادش به خیر اونجا زیاد میومدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد