زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

بی کسی

 

دیگه دارم به خودم شک می کنم

آخه حرفام ونمی فهمه کسی

من که دستِ دلم و رو میکنم

چرا دنیام و نمی فهمه کسی

دل من مونده رو دستم ، دلی که ، همه ی دار و نداره آدم

کاش یکی از ته دل بِمَن بگه

عاشق این دلِ صاف و سادم ه

 

دیگه دارم به خودم شک میکنم

آخه حرفام و نمی فهمه کسی

من که دست دلم و رو میکنم

چرا دنیام و نمی فهمه کسی

 

آخه من چیز زیادی نمیخوام

ی نوازش ، ی نگاه مهربون

یکی ک خودش باشه تا بتونیم

باسه همدیگه بمونیم ، هر دومون

 

دیگه دارم به خودم شک میکنم

آخه حرفامو نمی فهمه کسی

من ک دستِ دلم و رو میکنم

چرا دنیام و نمی فهمه کسی


احسان خواجه امیری


پ ن :

احسان جان کنسرتت فوق العاده بود در ساری ، تشکر


نظرات 3 + ارسال نظر
مهتاب زاهدی 27 فروردین 1390 ساعت 08:32 ب.ظ http://mohandesakele.mihanblog.com

شعر خیلی قشنگی بود. هر چند عقیده دارم که بالاخره پیدا میشه کسی که درکت کنه...

یاسین 4 اردیبهشت 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.sooryas.blogsky.com

واقعا بعضی از آهنگاش خیلی دوست داشتنیه...

مرجان)مثل هیچکس 6 اردیبهشت 1390 ساعت 10:57 ق.ظ http://ehsaseman-69.blogfa.com


اگه دلت خواست ، خورشیدم باش
اگه دلت خواست ، مهتابم شو

شبا که خوابی آروم آروم

اگه دلت خواست ، بی تابم شو

اگه دلـــت خواست ، آوازم باش

اگه دلــــت خواست ، آهنگــم کــن

تو که نباشی خیلی تنهام

اگه دلت خواست ، دلتنگم کن

تو کـه نباشی دلـگیرم ، خـاموش و تـنـهـام

تو که نباشی می میرم ، از دست دنـیـا

تو که نباشی دلـتنگم ، آه از بـی کـسی تنهایی

تو که نباشی وای از من ، با شب گریه ها

اگه دلت خواست داغم کن با هرم لبهات

اگه دلت خواست خوابم کن با فکر فردا

تو که نباشی تاریکم تنهای تنها ، بی رویا

تو که نـبـاشی می سوزم با یـادت ایـنـجا
دوستتدارم مهدی عشق ابدیم.... هر وقت اینجا میام گریه میکنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد