زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

دلم برای ماهی م می سوزد


 

اولین کاری که پس از 1ماه دوری با ورودم به خونه کردم :

به سمت تنگ ماهی رفتم چند ثانیه ای به ماهی خیره شدم ؛

به ماهی سلام کردم ؛

و باز هم به یاد زندگی خودم در این دنیا و...

 

 

گاهی خودم  و مانند یک ماهی می دونم که تو این دنیا فقط دارم وقتم و تلف میکنم

ولی وقتی خودم و جای اون ماهی میزارم فقط به فکر رهایی از اون محفظه شیشه ای پر از آب هستم .

 

و بازم به این نتیجه میرسم که نباید دنیا رو ، زندانی برای خودمون بدونیم ؛

و بازهم دلگیر ماهی زیبایی میشم که خودم اون و در اینجا حبس کردم .

 

 

* از بودن در کنار خانواده بسیار لذت می برم ، اینجا خیلی تغییر نکرده هنوز هم داداشم از من بزرگتره! و هنوزم اینجا به گوشت نخوردن من گیر میدن و هنوزم مثل یک غریبم برای خانواده و هنوزم ماهی من زندگی نباتی خودش و داره ادامه میده و هنوزم ...

 

پ ن :

 

هنگامی دستم را دراز کردم که دستی نبود ؛
            هنگامی لب به زمزمه گشودم که مخاطبی نداشتم ؛
                                              و هنگامی تشنه نوازش شدم ،
                                                                 که در برابرم شیطان بود !.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد