زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

آیا روزهای سختی به پایان نخواهد رسید؟


 

مهدی قطعاً تموم میشه

یادت نیست 2 ماه از سال 89 رفت ؛

 بعدش یک روزی گفتی : امسال بهترین سال تمام زندگیم خواهد بود .

مهدی هنوز هم امسال ، 89 هست .

4 ماه کار فوق العاده سخت ، که حتی فکر کنم در تمام طول عمر 20 ساله ام اینقدر سختی نکشیدم . !

 

این روز ها هم داره میگذره

 

 

 

·       *   نتیجه نهایی کنکور اومد ؛

من همدان قبول شدم ،

دانشگاه آبادانی و توسعه روستاها

در رشته مهندسی تکنولوژی نقشه برداری

 

 

 

*  این روزهام شده :

سرکوفت شنیدن از همه :

پدر و مادر : برای اینکه چرا شهر دور انتخاب کردی ؟!ً (با اینکه هزار دلیل دارم ولی فرصت جواب دادن ندارم و نمیدن)

برادر : چرا اخلاقت اینطور شده ؟!

دوستان : چرا چند وقتیه پیدات نیس ؟! ( خوبه که دارم کار خودشون و انجام میدم ! )

 

·         *  وقتی هم پام و از خونه بیرون میزارم ، انگار احساس میکنم همه میخوان به من گیر بدن !ً

 

 

 

خدایای خودت میدونی که هنوز توی کما هستم ، اصلاً وقت فکر کردن در مورد هیچ چیز به جز کارم رو ندارم ، ولی هر کسی یه جوری به من گیر میده ، اصلاً تو این همه مدت هنور 10 مین هم در مورد جایی که باید تا 1 ماه دیگه – 2سال و اونجا باشم فکر نکردم

 

 

 

خدایا ، همیشه یاورم ، کمکم کن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد