زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

کیش


دیروز صبح از سفر کاری-تفریحی کیش برگشتم ، شرایط کیش اگه بخوام خلاصه بگم شگفت انگیزه!


منطقه آزاد کیش شهر فرصت هاست ، شهری که شاید به زودی یکی از قطب های تفریحی – تجاری منطقه به حساب بیاد و البته این رو هم یادآور بشم که از نظر تفریحی در ایران تک هست و طبق روزنامه اقتصاد کیش که مطالعه می کردم سالانه بیش از 23هزار پرواز در فرودگاهش انجام میشه و حدود یک میلیون مسافر سالانه از این جزیره و شهر توریستی دیدن میکنن.


برای اولین تجربم طبیعی بود که خیلی نتونم خوب از سفرم استفاده کنم ، ولی تجربه ای گرانبها تو زندکیم بوده که همین سفر چند روزه تاثیر مهشری تو زندگیم گذاشته و دیدم به خیلی مسائل جامع تر شده.

از همون لحظه اول که پام رو وارد کیش گذاشتم شرایط خیلی متفاوت از سایر نقاط کشور بود،

اینکه شهری که به نام یکی از سیاحتی ترین و توریستی  ترین شهرهای ایران شناخته میشه در جنوب ایران در گرم ترین نقاط کشور واقع هست ، جایی که پاییزش هماننده تابستون ساری خودمونه! و هم اینکه این شهر منطقه آزاده و جای خوبی برای تجارت و سرمایه گذاری و تفریح هست.


در نگاه اول پس از ورود به کیش دیده میشه که تویوتا کمری تاکسی کیش هست. -و وقتی وارد شهر شدم دیگه اونقدر ماشین های بروز و مدل بالای خارجی دیده میشه که دیگه به مروز عادی میشه! ولی هنوز اونقدر آیتم های هیجان و شگفت انگیز زیاده که این باعث جذابیت کیش برای ما ایرانی ها حتی اندک توریست ها شده.

جنگ های مهشر و فوق العاده ی شاد و سرگرم کننده ،کنسرت ها ، مجتمع های تجاری بسیار شکیل . تورهای داخلی جزیره و ... همه و همه هر کدوم جذابیت های خاص خودش رو داره.


فضای رقابتی ایجاد شده در هتل ها ، مجتمع های تجاری و تفریحی در جُنگ های شادی و تورهای کیش و ... باعث شده روز به روز این شهر پیشرفت کنه و ایرانگرد و توریست بیشتری رو جذب کنه.

من دیشب در جنگ شبانه نهنگ سفید شرکت کردم که اتفاقاً بالای سن رفتم و البته برنده هم شدم... من به جرات میتونم بگم این 2ساعتُ نیمه این جُنگ از شادترین شب های زندگیم بود و واقعاً خوش گذشت.

 

خیلی دوس داشتم بیشتر از این ها بنویسم از سفرم و شوق این همه دیدنی ها و تفاوت ها ، ولی دلم به همین چند سطر رضایت داد.

به اهدافی که میخواستم کامل نرسیدم ولی در کل از سفرم راضیم.

شاید فکر کنید خیلی سفرم پرهزینه بوده نخیر ، ی سفر کیش ی نفره تنها برای من که از شمال رفتم به جنوب با اقامت و ... 700 هم هزینه نداشت. ولی واقعاً هزینه اقامت در کیش بسیار بسیار بالاست.

 

 

 

پ . ن :

اصلا بدجور خدا به بعضی ها اعتماد به سقف داده ، این جمله رو نمیگفتم تا صبح خوابم نمی برد! گاهی وقتا از اینکه اعتماد به نفسم پایینه خوشحال میشم چون باعث میشه در مورد خودم چیزی نگم و کمتر حرف بزنم! خدا هم همه چیزو به ی نفر نمیده دیگه 

 

در کل جالبه که هرکسی از ی منظری به مسائل نگاه می کنه ، این طبیعیه چون انسان ها با هم تفاوت دارن ولی فکر کنم عجیب باشه که هرکسی با هر سنی به خودش اجازه بده هرجور دلش خواست باهات رفتار کنه!

ی همکار ی جور ، ی دوست دانشگاهیه قدیمی ی جور و دوست های قدیمی بدجور و... وَ های دیگه ... ولی نه اینکه به خاطر یک  شوخی متناسب با رابطه و کانتکت ! سریع پسرخاله یا دختر خاله بشن ملت!


اصلن ی اوضاعی داریم ها ... خواستم شرح بدم بازم بحث سیاسی فرهنگی میشه منم وارد نمیشم!

 

نظرات 5 + ارسال نظر
پردیس 9 آبان 1392 ساعت 11:47 ق.ظ http://pardis775.blogfa.com

ماه مهر می گذرد...
نکند مهر تو با تقویم است!
نکند مهر تو با رفتن مهر کم بشود!
نه گمانم که چنین باشی تو!...
من ز تقویم دلت با خبرم،
نام سالش عشق است،
همه ماهش مهر وهمه روزش احساس...
زنده باشی ای دوست،

alex 9 آبان 1392 ساعت 10:23 ب.ظ http://alexbadi.blogfa.com

وقتی کسی در کنارت هست،خوب نگاهش کن !
به تمام جزئیاتش…
به لبخند بین حرف هایش..
به سبک ادای کلماتش،
به شیوه ی راه رفتنش،نشستنش..
به چشم هاش خیره شو..
دستهایش را به حافظه ات بسپار…
گاهی آدم ها انقد سریع میروند،که حسرت یک نگاه سرسری را هم به دلت میگذارند…

[ بدون نام ] 10 آبان 1392 ساعت 03:12 ب.ظ

خیلی زیبا بود

هرچی سعی میکنم به روزگار بگم زورم ازش بیشتره نمیشه بازم از دنیا زور میشنوم.. بازم دلم گرفته...

آپم میای که؟؟ [ناراحت]

hadis 13 آبان 1392 ساعت 03:33 ب.ظ http://M2m20000.blogfa.com

دیباچه ی عشق و عاشقی باز شود،
دلها همه آماده ی پرواز شود ،
با بوی محرم الحرام تو حسین،
ایام عزا و غصه آغاز شود.....
کاش خدا کمکمون کنه هر چقد هم که بد باشیم ولی حداقل حرمت این ماه رو نگه داریم........
حسینی باشید .
یا علی......

niki57 22 تیر 1393 ساعت 02:47 ب.ظ

دوست دارم در مورد شرایط کارو زندگی در کیش بدونم و کار آرایشگاه زنانه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد