زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

زندگی دانشجویی

 

سلام

خیلی وقت بود که نتونستم ایجا مطلبی بدم ، چون دسترسی به اینترنت نداشتم

الآن که دارم تایپ میکنم ساعت 2 بامداد هست و دوستم در 2متری بنده خوابیده ، و یکی دیگه از هم خونه ای هان در اون یکی اتاق؛

زندگی دانشجویی سخته ، خیلی سخت

من به این اصلاً عادت نداشتم و هیچ وقت فکرش رو هم نمی کردم که زمانی برسه که از شمال بیام در غرب کشور اونم در همدان زندگی کنم ، ولی این یک قسمت هست

من به قسمت اعتقاد دارم .

با شرایطی دارم دست وپنجه نرم میکنم که بیشتر جنگ و جدل با خودم ه ( اسمش هس خودسازی )

 

ببخشید که نمی تونم به وبلاگه اتون سر بزنم شرایطم بسیار بحرانی ه .

از همه دوستانم معذرت میخوام ، سعی میکنم به زودی زود باز آپ کنم ؛

 


پ ن :


هوا گرفته بود ، باران می بارید ؛


کودکی آهسته گفت : خدایا گریه نکن ، درست میشه !ً

 

نظرات 1 + ارسال نظر
قاصدک 10 آذر 1389 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام .قدر دوران دانشجویی رو بدونید که باهمه ی سختیها یه روزی می رسه که بدجوری دلتنگش میشید من الان با دو تا بچه و مسئو لیت زندگی حاضرم برای یه روز ونه یه ساعت برم به اون زمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد