زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

سالروز ازدواجمان مبارک


8 مرداد 93 ... چقدر زود سالروز یکی از زیباترین روزهای زندگیم رسید و فردا برای رسیدن این روز جشن میگیریم ، باهم ، با عشق ... برای ما شدنمان

 


زندگیِ عاشقانه



سالروز ما شدنمان مبارک ... سالگرد ازدواجمان مبارک



نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه جون 12 مرداد 1394 ساعت 02:37 ب.ظ

مهدی جان خیلی ممنونم. همیشه دوستت دارم عزیزم.

منم همینطور ...

بی چهره 2 مهر 1394 ساعت 04:35 ب.ظ http://rare-notface.blogsky.com

فکر کنم مهم ترین اتفاقی که در زندگی یه مرد میتونه بیوفته همینه:-)

پس مهم ترین اتفاق زندگیتون مبارک

محمد هادی 6 دی 1397 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام بعلت مشکلات مالی تا الان نتوانستم ازدواج کنم آیا خانمی هست با من ازدواج کن و شرایط مالی من درک کن ۳۰سالمه لیسانس حسابداری دارم مدتی بیکار شدم درآمد ندارم پس اندازی ندارم و کسی ضامنم نمیشه وام بگیرم کار ازاد راه بندازم،سن خانم برام مهم نیست فقط درکم کن.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_اگر ادم خیر میشناسید شماره تماس یا عابر بانک سپه من بهش بدهید ثواب داره (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲) قربانی هستم
زیارت عاشورا هم خواندم مشکلم حل نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد