زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

دانشگاه ممقان تبریز


بعدازظهر روز 3شنبه 6آبان 93 بود ، روی تختم دراز کشیدم وای فای موبایلمُ روشن کردم دیدم یک پی ام در وایبر ازطرف دوستم داشتم ، نوشته بود: "چرا نیومدی! فقط 2روز یک هفته درمیون پنجشنبه و جمعه کلاس برگذار میشه"

جمله ای که باعث شد الآن دانشجوی دانشگاه آزاد ممقان تبریز باشم!


سریعاً به دوستم تماس گرفتم و واقعاً ذوق زده بودم دوست داشم که بشنوم حقیقت داشته باشه ، و گفت همینطوره 2روز کلاس و یک هفته در میون کلاس ها برگذار میشه ، سریعآً وارد سایت آزمون دانشکاه آزاد شدم دیدم فردا و پس فردا آخرین مهلت ثبت نام هست.


همه چی تو ی روز کلید خورد ... خدا کمکم کرد که به رشته مورد علاقه ای که دوست داشتم بخونم رسیدم و حالا باید تلاش کنم تا بتونم با نمرات خوبی ارشدُ پشت سر بذارم.


شاید تحمل دوری راه ، رفتُ آمد سخت و تبریز شهری ناَشنا و همچنین یک غریب و نابلد بودن زبان ترکی بسیار سخت باشه ولی باید بتونم همه سختی هارو تحمل کنم برای هدف هایی که تو زندگیم دارم و باید بهشون برسم تا بتونم همسرم رو خوشبخت کنم و همیشه یادش باعث دلگرمی میشه و دوری ازش قابل تحمل...

 

رشته من سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) هست و الآن که دارم این پست رو میدم درحال خوندن کتاب دکتر ابولفضل رنجبر استادمون در درس GIS هستم.


پ.ن:

خدایا تو یک سال منُ به 2آرزوم رسوندی ولی 2نفر رو از زندگیم گرفتی

برای رسیدن به عشق زندگیم و تحصیل در رشته مورد علاقم تا عمردارم شکرگذارتم

شاید مادر بزرگ عزیز و دوست داشتنیم انتظار میکشید برای مرگ و واقعاً خدا دوستش داشت که نگذاشت زیاد زجر بکشه و 13 فروردین 1393 ازاین دنیا بارسفر بست ولی زندکی روی خوش به پدربزرگم نشون نداد ، پدربزرگم زندگی رو دوست داشت ،علاقه زیادی داشت تا در کنار خانوادش باشه ...  ولی خیلی زود شرایطش عوض شد و یک دگرگونی تو شرایط جسمیش پیش اومد و طی 2هفته با دستُ پنجه نرم کردن با بیماریش فوت کرد (25مهر 1393) ،




پدربزرگ و مادربزرگ عزیزم جای خالیتون حس میشه پیشمون ، روحتون شاد.


نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 19 آبان 1393 ساعت 07:50 ب.ظ

منم تو غمت شریک بدون عزیزم

تشکر عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد