زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

دوستت دارم


 

برایت بهترین ها را با قلبم که آکنده از محبتت است خواهم ساخت .

عشق را با تو تجربه کردم ...

امید به زندگی را در تو آموختم...

محبت را در قلب تو یافتم...

با هر تپش قلبم میگویم دوستت دارم و تو بهترین بهانه برای زندگیمی.

 


 


یه وقتایی تو یه لحظه ای که اصلا انتظارشو نداری یه اتفاقی تو زندگیت میوفته که مسیرتو عوض میکنه...

این روزا تو زندگیم روزای خوبی رو دارم تجربه میکنم

روزایی که هیچوقت تکرار نمیشه ...

حس های تازه.

آدم های جدید.

لحظه های نو.

همه چی عالیه.

عالی تر از هر زمان دیگه ای تا الان...خدایا شکرت

چقدر سریع اتفاق افتاد.

چقدر زود داره میگذره این همه روزای خوب.

این منم واقعاً با این همه روزای خوب!

 باورش سخته ...

باورم نمیشه انقدر بزرگ شدم و پای سفره عقد نشستم.

باورم نمیشه که داماد شدم ... خخخ

خیلی خوشحالم که همسری به خوبیه تو پیدا کردم فاطمه

چقدر خوشحالم که همراه زندگیم تویی .

چقدر خوشحالم تلاشی که قراره تو زندگی انجام بدم برای خوشبخت کردن تو هست.

چقدر خوشحالم که سهمم از زندگی با تو بودنه

فاطمه عشق زندگیم ، دوست دارم ...



 

نظرات 8 + ارسال نظر
رز 24 مرداد 1393 ساعت 04:59 ب.ظ http://mm-roz.blogfa.com

بی معرفت از محمد باید بشنوممممممممممم ؟؟خخخخخ


داداش مهدی مبارککککککککککککک مبااااااااااااااارک عروسیتون مبارک ... فاطمه جووووووووووونی ارزو مند خوشبختی تونممممممممممممم


به پای هم پیر شید

امید 1 شهریور 1393 ساعت 11:13 ق.ظ http://omidchabok.blogfa.conm

مبارک باشه پسر عمو جان
شاد باشین و به پای هم همیشه سالم و جوون بمونین

مرسی پسرعمو جان

hadis 24 شهریور 1393 ساعت 12:18 ب.ظ http://M2m20000.blogfa.com

سلاااااااااااااااااااااااام
مبارک باشه
ان شاالله همیشه اینجوری شاد و خوشحال باشید
بهترین ها رو واستون آرزومندم
هوای این داداش ما رو هم داشته باش آقا داماد
شرمنده که دیر شد

زیبا 26 شهریور 1393 ساعت 01:19 ب.ظ http://zibarastegari.blogsky.com

سلام ..خیلی مبارک باشه با آرزوی بهترین بهترین ها

[ بدون نام ] 18 آبان 1393 ساعت 08:18 ب.ظ

[ بدون نام ] 18 آبان 1393 ساعت 08:22 ب.ظ

ممنون ازنظراتتون

arTmis 19 آذر 1393 ساعت 06:00 ب.ظ http://najvahayemandegar.blogfa.com

وااااای چقد عروسی دوس دارم
یکم زیادی دیر شدهاما تبرییییییییییییییییییییک میگم
ایشالله زندگیتون سبز باشه...خیلی سبز

محمد هادی 6 دی 1397 ساعت 10:05 ق.ظ

سلام بعلت مشکلات مالی تا الان نتوانستم ازدواج کنم آیا خانمی هست با من ازدواج کن و شرایط مالی من درک کن ۳۰سالمه لیسانس حسابداری دارم مدتی بیکار شدم درآمد ندارم پس اندازی ندارم و کسی ضامنم نمیشه وام بگیرم کار ازاد راه بندازم،سن خانم برام مهم نیست فقط درکم کن.شماره تماس من ۰۹۰۳۳۰۵۲۹۲۸_اگر ادم خیر میشناسید شماره تماس یا عابر بانک سپه من بهش بدهید ثواب داره (۵۸۹۲۱۰۱۰۶۰۸۹۶۴۴۲) قربانی هستم
زیارت عاشورا هم خواندم مشکلم حل نشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد