زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک
زندگی زیبا...

زندگی زیبا...

وبلاگ شخصی مهدی چابک

دانلود جدید ترین موزیک ها


دانلود 11 تراک از جدیدترین و زیباترین موزیکهای مورد علاقه من ... امیدوارم شما هم گوش کنین و لذت ببرین ...

هنوز باهاتم _ علی لهراسبی 

Ali Kiani Feat. Mary B. - Take Me To The Night 

Ali Lohrasbi - Hanooz Bahatam 

Alireza Ghorbani - Ey Baran 

Alireza Talischi - Vabastegi 

Mehdi Yarrahi - Ghasedak 

Mehran Atash - Khoob 

Payam Salehi - Ye Rooze Khoob 

Pouya Saleki - Ye Hadesse 

Rad - Hese Royaee 

 

تمامی تراک ها زیبا هستند ... پیسنهاد میکنم از دست ندین

 


دانلود آهنگ فوق العاد زیبای بی هوا با صدای امین رستمی بهمراه موزیک متن:



چشای من پُر خواهش نگاه تــــو یه نوازش برای این دلِ دیوونه
دلم برات پَر می کشه صدات واسم آرامش نگات واسه نم بارونه

دوست دارم دلم میگیره بی تــــو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو بی صدا
عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه
هرجا تو هر نفس دل واسه تــــو  میزنه

کی غیر تــــو عزیزم همه حرفام و میدونه؟
اشکام و کی میفهمه غم ِ چشمام و می خونه
عشقت کار خدا بود که تــــورو به دلم داده
دنیا من و فهمیده مهرت به دلم افتاده

دوست دارم دلم میگیره بی تــــو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو بی صدا
عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه
هرجا تو هر نفس دل واسه تــــو  میزنه

دوست دارم دلم میگیره بی تــــو بی هوا
هر لحظه قلب من می شکنه بی تــــو بی صدا
عشقت تو خونم ِ قلب تــــو قلب منه هرجا تو هر نفس

 

« Download Direct Link »

 


دانلود آهنگ فوق العاده زیبای بعد رفتنت با صدای علی لهراسبی:



بعد رفتنت عزیزم ، بس که تنهایی کشیدم

قامتم خمیده از بس ، عشقتو به دوش کشیدم

تو غم بی همزبونی ، هی می کشتم لحظه هامو
روی برگ های شعرم ، خالی کردم عقده هامو

خاطرت جمع هر جا باشی ، توی غربت یه کسی هست
خاطراتت زندگیشه ، اون غریبه خاطرت هست

اون که تو هفت آسمونش ، یه ستاره هم نداره
اون منم که دلخوشی شه ، گل من کسی رو داره

مثل دیگرون نبودم ، سر راهتو نبستم
می دونستم نمیای و چشم به جاده ها نشستم

خاطرت جمع تو دل من ، تو حسابت پاکه پاکه
این خطای دل من بود ، اون که افتاده به خاکت

تو روزهایی که نبودی ، نمی دونی چی کشیدم
صبح تا شب زخم زبون از هر غریبه ای شنیدم

گل من سرت سلامت ، تو که خوش باشی غمم نیست
این همیشه آرزومه ، پس دلیل ماتمم نیست

دیگه از گریه گذشته ، به جنون کشیده کارم
تو که خوشبختی عزیزم ، دیگه غصه ای ندارم

دانـــــــــــــــــــــلود


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد